Neúspešné tenisky roku 2017
Výber vychádzkových tenisiek, ktoré sa v roku 2017 nestali zrovna populárne.
Predstavy návrhárov sa môžu občas líšiť od záujmu spotrebiteľov. Niežeby všetky prezentované modely boli vyslovené nevkusné, nepraktické či nepohodlné, ale zväčša predpokladané objemy predaja sa minuli zmýšľaniu dizajnérov a marketingových oddelení, a to predovšetkým z dôvodov: pôvodne stanovená - premrštená cena neoslovila potenciálnych zákazníkov, dizajnéri nezvolili oku lahodiace farebné prevedenie, prípadne kombináciu materiálov, či sa len jednalo o zlé načasovanie uvedenia produktu na trh. Pri úplne nových produktoch sa samozrejme prihliada na celkový dizajn. Na úspešnosti modelu pridá spojenie so slávnym menom, najlepšie s populárnym americkým spevákom/speváčkou, aj keď to automaticky neznamená úspech (Puma Fenty by Rihanna X Puma Chelsea Sneaker Boot). Nevhodná poznámka: Adidas tenisky s nálepkou “YEEZY“ by sa vypredali do 24 hodín, aj keby boli upletené z desať rokov odležanej a zmoknutej slamy. Nezriedka sa ležiakmi, ktoré musia ísť cenou dole, stávajú súčasné retro prevedenia kedysi populárnych tenisiek.
Relatívne subjektívny výber modelov uvedených na konci roka 2016 a v priebehu ročníka 2017 sa týka tradičných športových značiek Adidas, Nike, Puma či Reebok, luxusné labely neboli zahrnuté, i keď za niektoré príšerné, až primitívne výtvory vyrobené aj v Číne, by si o to vyslovene koledovali, už len preto ak výsledkom úžasnej kreativity je „capnutie“ ledva postriebrenej kovovej brošne alebo nastriekanie názvu značky na nenáročný, fádny strih, a to vo výsledku za 500-600 eur, pravdaže všetky exkluzívne značky počítajú so zákazníkmi, ktorí nemajú hlboko do kapsy.